Nog een weekje.. - Reisverslag uit Baarlo, Nederland van Yvonne Janssen - WaarBenJij.nu Nog een weekje.. - Reisverslag uit Baarlo, Nederland van Yvonne Janssen - WaarBenJij.nu

Nog een weekje..

Door: yfkesxm

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

15 Februari 2012 | Nederland, Baarlo

Bon bini..

Over precies een weekje ga ik mijn avontuur tegenmoet en vertrek ik samen met Yamie en Lisanne voor drie maandjes naar Sint Maarten. Naar het lekkere weer maar ook nieuwe ervaringen.

Paar weekjes terug hebben we echt alles kunnen regelen, het verblijf regelen verliep niet heel soepel. We slapen met ons drietjes op een kamer. Airco is aanwezig maar mag alleen 's avonds aan en we hebben internetverbinding. Ideaal!

De stapeltjes met kleren voor mijn koffer worden hoger en hoger (denk aan de toren van Pisa) en elke dag valt me iets te binnen wat ook mee moet en dan mag ik maar 23 kg mee. Dat wordt nog stressen.

Het afscheid nemen is al begonnen deze week. Maar nog steeds besef ik me niet dat ik diegene ben die vertrekt over een weekje. Op stage met de kinderen gesproken over mijn buitenlandse stage en ze waren erg nieuwsgierig! En ik moest toch van een aantal dingen foto's maken daar, haha!

Komende week nog wat afscheidsmomentjes en natuurlijk nog de vastelaovend meepikken.

Dinsdag op woensdag nacht zullen we vertrekken richting Schiphol.
En gaat het avontuur dan echt beginnen voor mij!! Wie had dat gedacht..

Veel liefs en te aworo!

Yvonne.

  • 15 Februari 2012 - 09:39

    Yvonne Janssen:

    En natuurlijk zou ik het SUPER vinden als jullie me zouden volgen en berichtjes achterlaten!!

    Liefs!

  • 15 Februari 2012 - 10:07

    Noortje:

    Doen we!

  • 15 Februari 2012 - 10:19

    Jennifer Peeters:

    Berichtjes zullen vanzelf wel komme. Dien avontuur kumpt steeds dichterbeej en de hes geluk detse noar ut gooje weer geis. Ik wins dig in elk geval nog un sjoene letste weak, met de vastelaovend, en doarnoa un gooje reis richting Sint Maarten. Leefs oet Litouwen!

  • 15 Februari 2012 - 10:48

    Shari:

    Ik denk dat ik ieder minuut van dag ga kijken of je al een bericht hebt achtergelaten ;)

  • 15 Februari 2012 - 11:38

    Anette Deters:

    Leuk, zo'n buitenland stage! Veel plezier en succes!

  • 15 Februari 2012 - 17:29

    Silke:

    Spannend!!!

  • 15 Februari 2012 - 18:19

    Toos:

    Hoi Yvonne
    Wat een vooruitzicht, heerlijk om mee te maken. Heel veel plezier en succes gewenst.
    Geniet ervan en hou ons op de hoogte. maar ga eerst nog eens lekker vasteloavend vieren.
    Toos Piet Martijn Toos

  • 15 Februari 2012 - 18:44

    Sylvia:

    Yvonne, veel succes en plezier!! Als het net zo wordt als bij ons in Thailand..dan komt het vast en zeker goed!! X Sylvia

  • 15 Februari 2012 - 18:54

    Thana:

    Hee Yvonne...

    Al kriebels? hihi!
    Komt allemaal goed! Geniet van elk moment, want het vliegt om!
    Stop maar veel gewicht in de handbagage, kan je meer meenemen haha!
    Waar gaan jullie slapen? En welke stageschool wordt het?

    Goede reis!
    Liefs Thana

  • 16 Februari 2012 - 14:41

    Sanne St. :

    Hee Yvonne,

    Ik wil dich alvas hieël vuul succes en auk zeker vuul plezeer toewinse!
    En weer veural neet te broen, want dao bisse wel good in!

    Geneet nog van dees letste daag en van de vastelaovend en ik zal dich volge =)!

    Groetjes Sanne

  • 21 Februari 2012 - 13:35

    Paulus:

    Vonnie,

    Nogmaals heel veel succes! Uiteraard volg ik je op de voet.
    Ik zal wat vaker bij pap en mam langs gaan om te proberen je afwezigheid op te vullen.

  • 21 Februari 2012 - 17:07

    Fem:

    Ha Vonnie,

    God is ut al zoewiet!!!
    Ik wins dig super vuul plezeer, geniet der maar good van. Ik zal dig auk volge op dien site.
    Haop veur dig det door neet zonne Sjakie is wie is in Turkey!haha.

    Nogmaals vuul plezeer!

    Liefs nichje Fem.

  • 23 Februari 2012 - 17:57

    Mila Schilderman:

    hoi lieve jufrou yvonne.
    ik hoop dat je veilig bent aangekomen.
    wij zijn natuurlijk nog niet op school geweest maar ik mis je nu al.
    maar je moet wel foto,s en filmpjes maken en er op zetten. en ik weet zeker dat ze jou en je lessen leuk vinden en jij kan supper goed uitleggen.xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxjes mila.
    p.s.ik ben niet meer boos
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 23 Februari 2012 - 18:12

    Mila Schilderman:

    oo sorry hij is niet gelukt

  • 24 Februari 2012 - 01:01

    Yvonne:

    Bedankt voor alle reacties! Ik ben goed aangekomen!
    Mila wat leuk dat je een berichtje achterlaat, super! Ik ga proberen om er morgen een nieuw berichtje op te zetten.

    Groetjes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Baarlo

Yvonne

Actief sinds 02 Jan. 2012
Verslag gelezen: 1032
Totaal aantal bezoekers 16383

Voorgaande reizen:

22 Februari 2012 - 17 Mei 2012

Sint Maarten 2012

Landen bezocht: